desktop

שאלות ותשובות נפוצות

שאלה: האם גוון השולחן ניתן לבחירה ושינוי?

תשובה: ניתן לבחור גוון משלל הסוגים והדוגמאות גם מדוגמאות הקיימות בתצוגה שלנו וגם מדוגמאות שהלקוח יביא.

שאלה: מידות פינת האוכל ניתנות לשינוי בעת ההזמנה?

תשובה: אפשר להזמין את השולחנות בהתאם למידות הקיימות וישנם דגמים שניתן להזמין במידות שונות לפי הזמנה.

שאלה: האם ניתן להזמין את פינת האוכל עם סוג שונה של פתיחה?

תשובה: כן, ניתן להזמין את פינות האוכל עם סוג פתיחה שונה בהתאם לסוגי הפתיחות הקיימות באפריל פינות אוכל.

שאלה: ניתן לשלב פינת אוכל עם כסאות אחרים ממה שמוצג בתצוגה?

תשובה: כמובן, אפשר להזמין את כל השולחנות עם כל סוגי הכיסאות בחנות בנוסף בזמן ההזמנה ניתן לבצע התאמת גוון הכיסאות לגוון של השולחן או שילוב גוונים שונים בהתאם לרצון הלקוח.

שאלה: מהו משך זמן האחריות על הפינות אוכל, הכיסאות ועל מה היא?

תשובה: על כל פינות האוכל והכסאות הקיימים באפריל פינות אוכל יש 5 שנות אחריות. האחריות הינה על מנגנוני הפתיחה והסגירה של השולחנות, חיבורים של כל המוצרים, וכל הדגמים שבאחריותנו.

שאלה: האם אפשר לבחור את סוג עץ לפינת האוכל?

תשובה: אכן כן, אפשר להזמין שולחן אוכל עם סוג עץ שונה בהתאם לבקשת הלקוח.

שאלה: היכן מיוצרים הכסאות?

תשובה: את כל הכסאות אנו מיבאים בעצמנו מאיטליה באיכות הגובה ביותר.

שאלה: אפשר להזמין פינת אוכל בעיצוב אישי או לפי צילום שיש לי?

תשובה: כן אנו מייצרים גם שולחנות אוכל בעיצוב אישי ולפי דרישת הלקוח.

שאלה: אפשר לשנות ולבחור ריפוד אחר לכסאות?

תשובה: כן ניתן לבחור ריפודים ממגוון הקטלוגים הקיימים אצלנו באפריל פינות אוכל. במידה והלקוח רוצה ריפוד שלא קיים אצלנו ניתן לקבל זיכוי על הבד ולהתקין את הריפוד של הלקוח.

שאלה: האם ניתן לשלב בין דגמי פינות האוכל ?

תשובה: אפשר לשלב בפינות האוכל את כל סוגי הרגליים עם כל סוגי השולחנות הקיימים באפריל ולהתאים על פי דירשות הלקוח.

שאלה: אפשר להזמין פינת אוכל עם פתיחה גדולה יותר ממה שקיים?

תשובה: כן אפשרי, בחלק מהדגמים אפשר להזמין פתיחה גדולה יותר עם מנגנונים מותאמים בהתאם לקיים באפריל.